onsdag 10. februar 2010

Omskrivning til nynorsk

Sist uke hadde vi andre del av haustens tentamen i nynorsk. Første del ble skrevet for noen ukar sida og det var nå meininga at vi skulle få tilbake teksten vi hadde skrive. Med den teksten vi fikk tilbake var det også med ein kommentar frå vår lærar. For mitt vedkommande var det ikkje så mykje å få tilbakemelding på.
Det har seg slik at eg har ein stygg uvane med å gjere ting i siste liten. Så når vi ikkje måtte levere enn et ferdig produkt på den første skriveøkten, så ikkje Jon noe poeng med å konsentrere seg så veldig mykje om den. For å si det på ein annen måte, eg så poenget, eg gadd bare ikkje å gjere noe med det.
Når andre skriveøkt kom ble det med ein gang andre bollar. For det første hadde eg jo ikkje skreve noe særlig på første økt, så eg hadde rett og slett litt dårleg tid. For det andre visste eg at eg nå måtte levere inn det ferdige produktet ved enden av dagen.
Personleg syns eg det er betre å ha alt i et. Heller kanskje ha ein samtale i midten med andre elevar. På denne måten kan vi få litt tilbakemelding på teksten sin, samtidig som alt blir gjort på ein dag.

Ingen kommentarer: