tirsdag 27. mai 2008

Skoleslutt = bloggslutt?

Nå er det ikke mange ukene igjen før det er sommerferie, noe de aller fleste gleder seg til. Det betyr også at første året med blogging går mot slutten (jeg regner nesten med at det blir fler). Når jeg tenker tilvake på hvordan det å blogge har vært er det med blanede følelser. Av og til kan det være fint å få skrevet ned det man tenker, om ikke på papir så i det minste på en pc. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært den mest aktive bloggeren. Jeg liker å blogge når jeg får lyst til det, og ikke når noen sier at jeg må gjøre det. Når jeg har noe å skrive så gjør jeg det.. hvis jeg ikke har det så syns jeg personlig at det blir feil å skulle skrive om noe. Men jeg får vel prøve å bli litt flinkere til neste år, for alt i alt håper jeg vi kommer til å fortsette med det.

Skoleslutt = bloggslutt? neeeeeh.. trokke det:D

1 kommentar:

LK sa...

Hvorvidt dere skal blogge neste år er fortsatt ikke bestemt, men det er jo lov å fortsette på egenhånd. Da trenger du bare skrive når du selv vil eller er inspirert.