tirsdag 8. desember 2009

SMS!!

Nå er jeg nettopp ferdig med alt som har av særemnet å gjøre (hvertfall dette året), men jeg føler likevel en trang til å få utløp for litt av min vrede. For dere som ikke vet hva jeg skrev om, så var det altså hvordan SMS påvirker ungdommens skriveferdigheter. I mitt foredrag fikk jeg også utrykk min irritasjon for SMS-forkorttelser, men nå føler jeg at budskapet må komme ut til fler. SLUTT MED DET!! For det første er det irriterende, men hadde det da bare vært dette skulle jeg kunne klart å overleve (noe jeg til nå har gjort), men det er rett og slett ikke noe koselig! I dag fikk jeg en meldig som tok kaka, der stod det ikke mer enn:

K

DET VAR ALT! Det kan da ikke ta så lang tid å skrive Okei:) eller Den er grei:D. Ta dere sammen folkens! Det er greit nok at tid er penger men ett sted er grensen gå..hrmf...

Ingen kommentarer: